سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح انتظام بخشی پلیس با هدف برخورد با تخلفات در روز های پایانی سال اجرا می شود

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اجرای طرح انتظام بخشی پلیس در روز های پایانی سال گفت : محور اقدمات پلیس همیشه بر اساس احترام ، انضباط و اقتدار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ  کردلو  با بیان اینکه طرح انتظام بخشی پلیس در روز‌های پایان سال و به منظور تامین آسایش شهروندان و پیشگیری از جرایم اجرا می‌شود گفت: با توجه به افزایش حضور مردم در مراکز خدماتی، تجاری، معابر عمومی، افزایش سفر‌های بین شهری و افزایش ترافیک پلیس طرح انتظام بخشی را با شیب ملایم و با افزایش حضور همکاران، گشت‌های انتظامی و ترافیکی اجرا می‌کند.

وی ساماندهی موتور سیکلت سوران متخلف، برخورد با مزاحمت ها‌ی خیابانی و معابر عمومی، برخورد با رانندگان متخلف و پر خطر، پیشگیری از سرقت‌ها، تسهیل در عبور و مرور، رعایت هنجار‌های اجتماعیرا از جمله مواردی دانست که طرح انتظامی بخشی شامل آن‌ها می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه طرح انتظام بخشی پلیس در روز‌های پایانی سال با هماهنگی دستگاه قضا انجام می‌پذیرد افزود : طرح انتظام بخشی پلیس با حضور حداکثری کارکنان، واحد‌های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی، گشت‌های انتظامی اجرا تا امنیت و آرامش را برای شهروندان ارتقاء یابد.

سرهنگ " کردلو " با اشاره به آمار بالای فوتی‌های تصادفات موتور سیکلت سوران گفت: برخورد با موتور سیکلت سواران پر خطر، موتور سیکلت‌های فاقد پلاک،  از جمله مواردی است که در این طرح مد نظر است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه امنیت تولید جمعی است تصریح کرد: در تولید امنیت همه دستگاه‌ها، خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم نقش دارند و می‌توانند پلیس را در انجام وظایفش یاری کنند.

این مقام انتظامی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات گفت: محور اقدمات پلیس همیشه بر اساس احترام، انضباط و اقتدار است و کسانی که قوانین و مقررات را رعایت نکنند پلیس برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی‌تواند در ماموریت‌های خود موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسا نی بهتر به مردم یاری کرده و به توصیه‌های ارائه شده توجه کنند.

انتهای پیام /ک 

برخورد با رانندگان و موتور سواران متخلف از جمله برنامه های  پلیس زنجان در روزهای پایانی سال است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.