سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده توپخانه ستاد کل نیروهای مسلح:

آمریکایی‌ها تلاش کردند نگذارند انقلاب به نتیجه برسد

فرمانده توپخانه ستاد کل نیروهای مسلح گفت:آمریکایی‌ها تلاش کردند نگذارند انقلاب به نتیجه برسد اما توان مقابله نداشتند، تا این‌که صدام به ایران حمله کرد و تعدادی از مردم مرزنشین آواره شهرهای مرکزی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار محمود چهارباغی فرمانده توپخانه ستاد کل نیروهای مسلح شامگاه پنج‌شنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت سردار حسن غازی اظهار کرد: حسن غازی الگوی بی‌نظیری است که اصفهان به مردم معرفی کرده است.

فرمانده توپخانه ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: درگیری ایران و آمریکا از ۲۲ بهمن ۵۷ شروع شد، آمریکایی‌ها تلاش کردند نگذارند انقلاب به نتیجه برسد، اما توان مقابله نداشتند، تا این‌که صدام به ایران حمله کرد و تعدادی از مردم مرزنشین آواره شهر‌های مرکزی شدند.

وی با مرور وقایع دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عملیات فتح‌المبین زمینه‌ساز تشکیل توپخانه شد، آمریکایی‌ها وقتی دیدند که عراق با همه کمک‌هایی که به او می‌شود تاب مقاومت در برابر نیرو‌های ما را ندارد به میدان آمدند.

فرمانده توپخانه ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: در عملیات بیت‌المقدس جنگ ما با عراق تمام شد و جنگ با دنیا شروع شد، ما از چندین کشور اسیر گرفتیم، پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را به عراق دادند، اما عملیات‌های ما ادامه پیدا کرد.

وی بیان کرد: جوانان ما در جنگ نشان دادند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هر حرکتی کرد مردم در مقابل او ایستادند و پیروز شدند، رزمندگان ما برای خودشان نبودند بلکه برای حفظ نظام، پیشرفت انقلاب و امنیت مردم تلاش می‌کردند.

فرمانده توپخانه ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: مردم باید کسانی را در رأس امور قرار دهند که خاک جبهه خورده و برای انقلاب شب‌بیداری کشیده باشند.

 شهید جاویدالاثر حسن غازی از فرماندهان دفاع مقدس و بازیکن تیم فوتبال سپاهان بود که در عملیات خیبر در منطقه طلائیه به شهادت رسید.

 
انتهای پیام/م

 

جوانان ما در جنگ نشان دادند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.