سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل: جولان بخشی از سوریه است

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در اظهاراتی با تاکید بر لزوم حل بحران این کشور، اعلام کرد جولان بخشی از خاک سوریه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه، تاکید کرد بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، جولان بخشی از این کشور است.

او در اولین گزارش خود به شورای امنیت سازمان ملل متحد هشدار داد، با مشارکت ارتش‌های مختلف (گروه‌های مسلح و نظامیان مختلف) در سوریه، احتمال بروز تنش و وقوع جنگی که ممکن است دامان کل منطقه را بگیرد، وجود دارد.

این مقام سازمان ملل افزود: بحران سوریه باید به پایان برسد، این راه هم به سود سوریه و هم به سود منطقه و جهان است. بر اهمیت اجرایی شدن قطعنامه‌های بین‌المللی مرتبط با حل بحران سوریه و از سرگیری روند سیاسی با همکاری مردم سوریه و سازمان‌های بین‌المللی، از جمله تضمین اجرای انتخابات و اصلاح قانون اساسی تاکید می‌کنم.

پدرسون تاکید کرد: باید به حاکمیت، وحدت و استقلال این کشور احترام گذاشته شود و به مردم سوریه اجازه داده شود تا بتوانند سرنوشت خودشان را تعیین کنند.

انتهای پیام/

تاکید فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل بر لزوم حل بحران سوریه

برچسب ها: سوریه ، سازمان ملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.