سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برگزاری ۳۱۰ غرفه صنایع دستی در نمایشگاه برج میلاد/ ثبت‌نام متقاضیان دریافت غرفه تا ۱۶ اسفند

رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه «دست‌آفرین» در سایت نمایشگاهی برج میلاد خبر داد.

نجم الدین محمدی رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه «دست‌آفرین» در سایت نمایشگاهی برج میلاد گفت: نمایشگاه «دست‌آفرین» با هدف اینکه صاحبان مشاغل خانگی و تولیدکنندگان صنایع دستی بتوانند محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه عرضه کنند، برگزار می‌شود.

رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: کسانی که در حوزه صنایع دستی تولیدات دارند، ولی به دلیل ضعف معیشتی نمی‌توانند در بازار‌های رایج حضور یابند در این نمایشگاه می‌توانند حضور پیدا کنند و محصولات خود را عرضه کنند.

وی تصریح کرد: کودکان کار که دارای مهارت‌های خاص هستند از سوی ما حمایت می‌شوند و می‌توانند توانایی‌های خود را در این نمایشگاه به عرصه ظهور برسانند.

محمدی افزود: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم با مراجعه به سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران جهت شرکت در نمایشگاه نام نویسی کنند و در اینجا غرفه داشته باشند.

رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۱۰ غرفه در نمایشگاه دایر شده و انواع و اقسام صنایع دستی و محصولات خانگی قابل عرضه است.

وی ادامه داد: با همکاری جهاد دانشگاهی برخی شرکت‌های استارت آپی هم مجاز به شرکت در این نمایشگاه شدند تا در راستای کارآفرینی محصولات خود را عرضه کنند.

انتهای پیام/

برگزاری نمایشگاه «دست‌آفرین» در سایت نمایشگاهی برج میلاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.