سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ اسفندماه:

برگزاری مسابقه درک و فهم متون عربی در خوزستان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری مسابقات درک و فهم متون عربی با ایده و ابتکار این ناحیه در استان خوزستان برگزار می‌شود.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به لزوم تقویت مبانی علمی درس‌های تخصصی در مقطع متوسطه گفت: ۱۸ داستان و متن فصیح عربی به عنوان محتوای مسابقات توسط گروه‌های آموزشی این ناحیه در نظر گرفته شده است که ۹ متن آن در مرحله نخست به رقابت گذاشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پایه نهم به عنوان شرکت کننده در این مسابقات حضور خواهند داشت بیان کرد: دانش آموزانی که در مرحله نخست این مسابقات، حد نصاب نمرات را کسب کنند به آزمون مرحله دوم که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

موسوی اصل با اشاره به اینکه این مسابقه، ۵ سال است که با ایده و ابتکار ناحیه یک اهواز در حال برگزاری است، اظهار کرد: تثبیت یادگیری و تقویت مبانی علمی زبان عربی، همچنین افزایش مهارت درک و فهم زبان عربی و آشنا نمودن دانش آموزان با واژگان بیشتر از جمله اهداف برگزاری این مسابقه برشمرده می‌شود.

انتهای پیام/گ

مسابقه درک و فهم متون عربی در اهواز برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.