سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع آبگرمکن خورشیدی در جنوب کرمان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور تغییر الگوی مصرف سوخت مناطق روستایی، ۱۱۴ آبگرمکن خورشیدی در روستا‌های این منطقه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان گفت: آبگرمکن های خورشیدی در راستای جلوگیری از قطع درختان برای تامین سوخت، توزیع شده، زیرا یکی از سیاست‌های این اداره کل، حفظ جنگل‌ها و مراتع است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف توزیع رایگان آبگرمکن‌های خورشیدی بین روستاییان برای جلوگیری از قطع شاخ و برگ درختان، حفظ ذخایر ژنتیکی و هدایت روستاییان به سمت و سوی استفاده از انرژی‌های پاک است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از برگزاری همایش حافظان انفال در رودبار جنوب خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، همایش حافظان انفال در این شهرستان برگزار می‌شود.

آب‌گرم‌کن خورشیدی دستگاهی است که با جذب انرژی خورشیدی آب مورد نیاز را گرم می‌کند. استفاده از انرژی خورشیدی جهت گرم نمودن آب به دلیل  رایگان بودن این منبع عظیم انرژی، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

انتهای پیام/ی

توزیع رایگان آبگرمکن در جنوب کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.