سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان سالجاری:

تمام مسیر‌های منتهی به شهر اردبیل پاکسازی می‌شود

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل گفت: تمام مسیر‌های منتهی به شهر اردبیل تا پایان سال جاری از انواع پسماند جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین جمشیدی، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل افزود: پیرو تاکید استاندار اردبیل مبنی بر پاکسازی زباله و نخاله‌های تخلیه شده در حواشی محور‌های مواصلاتی استان و بر اساس زمان‌بندی پاکسازی که توسط فرمانداری تدوین گردیده که شامل زمان و محل در نظر گرفته شده برای عملیات پاکسازی می‌باشد.

وی تصریح کرد: طی این برنامه مدون، پاکسازی محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل از تاریخ ۲۱ بهمن ماه شروع و تا آستانه عید نوروز ۲۸ اسفند ماه ادامه می‌یابد و کلیه مسیر‌های منتهی به شهر اردبیل تا پایان سال جاری از انواع پسماند جمع‌آوری میشود.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل تاکید کرد: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل ضمن استقبال از اجرای این برنامه و در راستای وظایف قانونی مصرح در قانون مدیریت پسماند و هماهنگی کامل با سایر نهاد‌ها با تمام توان در پیشبرد این برنامه در سطح شهرستان همکاری و همراهی نموده و ضمن برقراری گشت‌های پایش، نظارت لازم بر عملیات پاکسازی را انجام داده و گزارش اقدامات به عمل آمده توسط نیرو‌های اجرایی را به صورت مستمر در اختیار مسئولان امر قرار می‌دهد.

جمشیدی افزود: اولین مرحله از برنامه زمانبندی جهت پاکسازی جاده‌ها اجرا گردید و عوامل شهرداری و راهداری نسبت به جمع‌آوری زباله و نخاله حاشیه جاده محور‌های مواصلاتی استان اقدام نمودند.

انتهای پیام/ح

پاکسازی محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل

برچسب ها: محیط زیست ، عید نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
دست همه درد نکنه، خواهشاً در حاشیه جاده ها و در مراکز اقامتی و طبیعی نیز سطل های زباله بذارید. از خود مردم هم بخواهیم در حفظ محیط زیست کمک کند از طریق اخبار استان می شه این کارو جا انداخت.