سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرکرده باند سارقان مسلح خودرو در کهنوج دستگیر شد

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح خودرو با کشف یک قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ"شاهپور بهرامی" فرمانده انتظامی کهنوج گفت:در پی انهدام باند سارقان مسلح و دستگیری ۳ عضو آن با کشف تعدادی سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات در دی ماه سالجاری و اقرار این افراد به فراری بودن سرکرده این باند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی خود بر منطقه و با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه این شرور را در حاشیه شهر شناسایی کردند.

سرهنگ بهرامی اظهار داشت:در این راستا تیم‌های عملیاتی پلیس ضمن هماهنگی‌های قضایی طی یک عملیات موفق پلیسی، سرکرده باند سارقان مسلحانه خودرو را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

وی بیان داشت: این فرد در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده به شرارت‌های خود از جمله حمل سلاح غیر مجاز، زورگیری، تیراندازی، اخاذی و ۳ فقره سرقت مسلحانه خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کهنوج گفت:دستگیری این شرور، احساس امنیت در منطقه و رضایتمندی مسئولان، اعضای شورای تامین و شهروندان را در پی داشت.

انتهای پیام/ی

دستگیری شرور مسلح در کهنوج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.