سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز هم پراید قربانی داد /تصادف منجر به فوت در محور مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از مرگ یک نفر و مجروح شدن دو نفر در برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور مراغه - هشترود خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا اصلانی‎فر فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در این محور، ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، براثر تصادف یک دستگاه خودرو پراید با پژو پارس یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

اصلانی‎فر افزود: در این این حادثه راننده و سرنشین خودرو پراید و راننده خودروی پژو پارس مصدوم شدند، اما سرنشین خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی گفت: دو مجروح این حادثه نیز پس از عملیات امداد و نجات توسط اورژانس جاده‌ای به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان انتقال یافتند.

اصلانی‎فر افزود: براساس نظر کارشناسی پلیس راه، علت بروز این حادثه، انحراف به چپ خودروی پژو پارس اعلام شده است.

وی بیان داشت: رانندگان در هنگام سفر و رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی طی مسیر کنند.

محور مراغه - هشترود از حادثه خیزترین راه‌های کشور است و طبق آمار پلیس راه، در پنج سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر در این مسیر کشته و زخمی شدند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام /م

تصادف سنگین در محور مراغه - هشترود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
مسئولان هیچ ارزشی برای جان شهروندان قائل نیستند این جاده واقعا خیلی خطرناکه و وضع اسفالت در این جاده از جاده خاکی بدتر هست واقعا جای تاسف دارد در حالی که این جاده خیلی پر تردد و راه چندین شهرستان است