سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۸ از فردا

ثبت نام دارندگان اسناد حج تمتع تا پایان بهمن ماه ۱۳۸۵ در کاروان‌های خراسان جنوبی از فردا آغاز می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛    نوفرستی مدیر حج و زیارت استان گفت: واجدان شرایط باید از فردا تا ۱۰ اسفندماه برای ثبت نام اولیه به سامانه http://reserve.haj.ir و http://tamatoreserve.haj.ir یا به صورت حضوری به دفاتر زیارتی مراجعه و یکی از کاروان‌های شهرستان محل سکونت خود را انتخاب کنند.

وی افزود: پس از ثبت نام باید حداکثر تا ۷۲ ساعت به همراه مدارکی از جمله اصل قبض ودیعه گذاری اولیه، اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحه‌های آن، اصل و کپی کارت ملی یا شماره تایید شده آن به مدیر کاروان مراجعه کنند.

نوفرستی ادامه داد: در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها تا تاریخ ۱۵ اسفندماه از دارندگان قبوض ودیعه گذاری از تاریخ یک اسفندماه ۸۵ تا ۱۵ اسفندماه ۸۵ که قبلا در سامانه http://reserve.haj.ir با تکمیل و بروز رسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت کرده اند، ثبت نام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان هزینه ثبت نام برای کاروان‌ها را از ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بنا بر درجه کاروان اعلام کرد و گفت: با توجه به قوانین، متقاضیان حج تمتع باید هر چه زودتر نسبت به اخذ گذرنامه بین المللی اقدام کنند.

انتهای پیام / ط آ

ثبت نام کاروان‌های حج تمتع ۹۸ از فردا آغاز می شود

برچسب ها: حج و زیارت ، زائر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.