سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لقب طرفداران فوتبال به کریستیانو رونالدو

طرفداران فوتبال اروپا مدتی است که القاب طعنه آمیزی را به کریستیانو رونالدو نسبت می‌دهند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت گل، دلایل متعددی وجود دارد که به کریستیانو رونالدو لقب " پنالدو" را داده اند. ستاره این روز‌های تیم فوتبال یوونتوس در کنار گل‌های استثنائی که به ثمر رسانده تعداد زیادی پنالتی زده است، بنابراین هواداران فوتبال اروپا با دادن لقب "پنالدو" به او سعی در تخریب روحیه رونالدو داشتند.

به گفته طرفداران بارسلونا بیشتر گل‌های رونالدو از نقطه پنالتی به ثمر رسیده و او طی بازی نقش مهمی به عنوان مهاجم ایفا نکرده است. آن‌ها همچنین معتقد هستند رونالدو با انتقالش به یوونتوس همچنان پنالتی می‌زند و با این ضربات آمار خود را در جدول گلزنان ارتقا می‌بخشد.

اما کریستیانو رونالدو زمانی که برای تیم رئال مادرید توپ می‌زد به این حواشی واکنش نشان داد و گفت: بهتر است آمار را ببینید تا متوجه شوید من چند گل برای رئال مادرید زده ام. آیا همه آن‌ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است؟ هر کسی با گل‌های من مشکل دارد به سایت یوتیوب مراجعه کند و همه گل‌های من را ببیند.

با این حال در زدن ضربه پنالتی رونالدو آمار بهتری نسبت به لیونل مسی خلق کرده است و با ۷۹ پنالتی گل کرده نسبت به مسی با ۶۸ پنالتی آمار بهتری در لالیگا خلق کرده است.


بیشتر بخوانید:

رونالدو یا مسی؛ سرمربی اسپانیا کدام‌ یک را می‌پسندد؟

خودنمایی یک مسلمان در کهکشان بی ستاره مادرید!

جریمه بازیکن بارسلونا به دلیل حضور در پاریس


انتهای پیام/

چرا هواداران بارسلونا به رونالدو لقب پنالدو دادند؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.