سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: راهداران با تلاش‌های شبانه‌روزی توانستند تمامی محور‌هایی را که در شهرستان از برف پوشیده شده بود بازگشایی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد قربانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال افزود: به دنبال ورود سامانه بارشی به منطقه نیروهای راهداری شهرستان در آماده‌باش قرار گرفتند تا نسبت به برفروبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان به ویژه جاده‌های کوهستانی و برفگیر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی و گردنه‌های شهرستان همراه با کولاک بوده است، افزود: بارش برف همراه با کولاک سبب اختلال و کندی در تردد در محورهای ارتباطی بین‌شهری و روستایی و نیز معابر عمومی شهر خلخال شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال از ادامه بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان به ویژه در گردنه الماس محور خلخال به اسالم خبر داد و گفت: راهداران با تلاش‌های شبانه‌روزی توانستند تمامی محورهایی را که از برف پوشیده شده بود نمک‌پاشی و برفروبی کرده و برای تردد بازگشایی کنند.

قربانی بیان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان به جز محور خلخال به پونل که در پاییز امسال در حوزه استحفاظی گیلان به دلیل تخریب مسدود شده بود، باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال تصریح کرد: با وجود باز بودن جاده‌های شهرستان اما انتظار می‌رود به دلیل کولاک و یخبندان سطح جاده‌ها و کاهش دید در گردنه الماس رانندگان در عبور از این گردنه حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته و احتیاط کامل را در هنگام رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/ع

بارش برف در محورهای کوهستانی خلخال

 

برچسب ها: حمل و نقل ، بارش برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.