سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت:

اشکال در فرآیند ارائه خدمات مهمترین چالش حوزه سلامت است

رئیس مرکز مدیریت وزارت بهداشت گفت:اشکال در فرآیند‌های ارائه خدمات مهمترین چالش حوزه سلامت در مراکز درمانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد حسین سالاریان زاده رئیس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سومین همایش ملی تحول و نوآوری سازمان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مشهد گفت: در حال حاضر فرآیند مشترکی در مراکز درمانی و بیمارستانی برای ارائه خدمات به بیماران وجود ندارد و بیشتر مدل‌های فرآیندی بر اساس تجربه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: نبود استاندارد‌ها و ضوابط و مقررات در فرآیند‌های ارائه خدمات موجب شده است بیماران در زمان مراجعه به مراکز بیمارستانی و بهداشتی درمانی دارای چند همراه برای پیگیری امور خود باشند.

رئیس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به تحولاتی که در نظام سلامت و ارائه خدمات در حوزه‌های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش در سال‌های اخیر رخ داده است، زیر ساخت‌های تشکیلاتی و فرآیند ارائه خدمات باید از حالت سنتی خارج شده و به شکل نوین طراحی و اجرا شود.

سالاریان زاده افزود: واحد‌های توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه‌ها به عنوان مرکز تحقیق و توسعه سازمان محسوب می‌شوند و اگر اقدام موثری در این واحد‌ها انجام نشود، نباید انتظار بهبود در سازمان را داشت.

وی تصریح کرد: رفع اشکالات ساختاری در حوزه سلامت با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مهمترین اولویت در سال آینده به شمار می‌رود.

سومین همایش ملی تحول و نوآوری سازمان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هشتم و نهم اسفند ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

رفع اشکالات ساختاری در حوزه سلامت مهمترین اولویت در سال آینده به شمار می‌رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.