سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیات هندبال مهاباد حریفان خود را در لیگ دسته ۳ کشور شناخت

قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته ۳ باشگاه‌های کشور انجام شد و تیم هیات هندبال این شهرستان حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رییس هیات هندبال مهاباد گفت: قرعه کشی مرحله گروهی این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده به سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی تقسیم شدند. 

طاهر جنگلی با بیان اینکه تیم هیات هندبال مهاباد برای نخستین باردر این رقابت‌ها شرکت می‌کند، گفت: هندبالیست‌های مهابادی در گروه چهار با تیم‌های اردبیل و هیات هندبال بانه همگروه شدند.

وی اضافه کرد: اعضای تیم هیات هندبال مهاباد را نفرات بومی این شهرستان تشکیل می‌دهند و اردوی آمادگی این تیم طی یک ماه گذشته زیر نظر اداره ورزش و جوانان این شهرستان آغاز شده است.

رییس هیات هندبال مهاباد در ادامه گفت: مسابقات هندبال دسته ۳ باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز از امروز در قم آغاز خواهد شد.

جنگلی گفت: تیم‌های هیات هندبال بیجار، ساوه، تهران، سیستان و بلوچستان در گروه اول؛ قروه درجزین، گرمسار، سیمان ایلام، تربت حیدریه در گروه دوم و گرمه خراسان شمالی، هانیوان ایلام، زرند کرمان، دانشگاه آزاد قم نیز در گروه سوم این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی صعود و در مرحله بعد نیز در نهایت سه تیم برتر مجوز صعود به لیگ دسته ۲ هندبال کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ج

مسابقات هندبال لیگ دسته ۳ باشگاه‌های کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.