سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیادی در مراسم چهارمین کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی:

مدیریت یکپارچه یکی از حلقه‌های فراگیر حل مشکلات است

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: مدیریت ساختاری ما باید تغییر کند، مدیریت یکپارچه یکی از حلقه های فراگیر حل مشکلات است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در مراسم چهارمین کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی که صبح امروز پنجشنبه 9 اسفندماه برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:  سلام و صلوات خداوند بر کلبه محقر فاطمه که پرورشگاه زبده اولاد آدم است، یعنی در یک خانه کوچک زبده ترین افراد عالم پرورش یافتند و ما در روزهای میلاد چنین بانویی قرار داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این جلسات مذهبی از حضرت زهرا روایت های دست نیافتنی نقل می‌شود، در حالی که ما وقتی از حضرت زهرا و رسول خدا حرف می زنیم، از کسانی می گوییم که برای این مردم قدم برمی داشتند، پس ما باید از حرکت هایی که برای مردم انجام دادند بگوییم. 

بیادی افزود: در جلسه چهارمین کنگره اینجا هستیم، درحالی که کشور در حال حاضر چالش های متفاوتی پیش رو دارد. مردم ما پس از انقلاب فقیر تر نشدند، بلکه با احساس فقر مواجه هستند که آن هم به دلیل بی تدبیری است. ما بخاطر ارادتی که به انقلاب داریم و خودمان عامل این انقلاب بودیم، دلمان برای این انقلاب می سوزد.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان اظهار کرد: به راستی چرا در کشور ما هیچکس محبوب نیست، چرا تنها به سبب ترس به آنها احترام گذاشته می‌شود؟ مدیریت ساختاری ما باید تغییر کند، مدیریت یکپارچه یکی از حلقه های فراگیر حل مشکلات است. چرا در کشور ما افراد وابسته به احزاب جلو آمده، اما زمانی که به جایی می رسند جرات اعلام وابستگی به آن حزب را نداشته و می گویند مستقل هستند.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.