سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان؛

آغاز به کار اجلاسیه نهایی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان با حضور سردار سلیمانی + تصاویر

با حضور سردار سلیمانی و میهمانانی از کشورهای عراق، لبنان و سوریه اجلاسیه نهایی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان اجلاسیه نهایی کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان صبح امروز و با حضور سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فدایی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، میهمانانی از کشورهای عراق، لبنان و سوریه، میهمانانی از سراسر کشور، خانواده شهدای استان و مردم و مسئولان آغاز شد.

تا پایان کار ایستاده ایم

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی دراین مراسم با اشاره به جانفشانی شهدا در همه دوره‌ها در دفاع از وطن گفت: امروز خانواده شهدا وایثارگران ورزمندگان درکنار چهره حماسی وملی ایران سردار سلیمانی که فرماندهی جهانی درجبهه نبرد با کفر را برعهده دارند دراین کنگره حضور دارند.

وی افزود: امروز باری دیگرفرصتی است تا همه مردم و مسئولان استان کرمان با وحدت کامل حول محور ولایت و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی  و با مدد از شهدای گرانقدر و آرمان‌های امام بیعت نموده واعلام کنیم ما پیروی از رهبر تا پایان ایستاده ایم.

نماینده، ولی فقیه دراستان تصریح کرد: از همه کسانی که تلاش کردند تا این کنگره فاخر باحجم بالای کار فرهنگی با محوریت ۶۵۰۰ شهید و فرماندهی و پرسنل سپاه ثارالله استان برگزار شود قدردانی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: هدف دشمنان از جنگ نرم، ناامید کردن ملت ایران و ترساندن آن از ورود در میدان است/ جوانان باید هرچه بیشتر کار و تلاش کنند

وی بیان داشت: فعالیت های که در کنار کنگره صورت می گیرد قرار است در چند سال آینده ادامه پیدا کند و پروژه‌هایی هم به نام شهدا انجام شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه قرار است که برنامه‌های کنگره شهدای استان کرمان طی چند سال در استان برگزار و اجرایی شود گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف به هماهنگی با ستاد کنگره شهدا در استان تا اجرای کامل برنامه‌ها هستند.

فدایی تاکید کرد:شهادت نهایت ارزش‌ها نیکی و ماموریت‌ها است بزرگداشت شهدا و شهادت کار مهمی است امیدوارم این کنگره بتواند در توسعه فرهنگ ایثار وشهادت موثر باشد وبرکات برگزاری این کنگره تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهادت نهایت ارزش‌ها و نیکی‌هاست گفت: باید از خدا بخواهیم که ما را رهرو راه شهدا قرار دهد و شهادت را نصیب و روزی ما کند.
انتهای پیام/ح

تاپایان کار پیرو رهبر هستیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.