سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی محور تویسرکان گنجنامه، اردیبهشت ماه سال آینده

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از مسدود بودن مسیر گنجنامه به تویسرکان خبر داد و گفت: اوائل اردیبهشت ماه سال آینده این مسیر باز می شود.

ابراهیم نانکلی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با اشاره به اینکه این اداره اقدامات لازم را در خصوص مجهز کردن مسیر تویسرکان گنجنامه در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: هر سال با آغاز فصل زمستان و بارش برف به منظور جلوگیری از تصادفات، این مسیر مسدود می شود.

وی افزود: وجود پیچ های تند و خطرناک، پرتگاه، نداشتن شانه خاکی و وجود نقاط حادثه خیز و عدم برخورداری از ایمنی کامل و پر از گردنه بودن مسیر از جمله عوامل مسدود شدن این جاده است.

رییس راهداری و حمل نقل جاده ای تویسرکان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون محورهای مواصلاتی این شهرستان باز و تردد در آن روان است، ابراز داشت: بارش پراکنده برف در گردنه دولایی خیرآباد ادامه دارد و به همت راهداران این گردنه برای تردد باز است.

نانکلی از رانندگان خواست از سلامت  لاستیک های خودروهای خود و همراه داشتن زنجیر چرخ مطمئن باشند، زیرا که بارش برف در ارتفاعات قابل توجه است و می طلبد نکات ایمنی جاده ای از سوی رانندگان رعایت شود.

انتهای پیام/ د

محور تویسرکان گنجنامه مسدود است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.