سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۴۶ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۹ ماه امسال بیش از ۴۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان این نهاد قزوین پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۹ ماه امسال بیش از چهار میلیارد و ۷۳۹ میلیون تومان صدقات جمع آوری شده این در حالی است که این نهاد در این مدت بیش از ۴۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان پرداخت کرده است.

صیادی اضافه کرد: همچنین در این مدت  یک میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان کمک موردی به ۱۱ هزار و ۵۴۴ نیازمند، سه میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان بابت هزینه‌های خدمات درمانی، دو میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان تومان بابت کمک هزینه ازدواج، ۳۶۶ میلیون تومان بابت رفع سوء تغذیه هزار کودک، یک میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان بابت کمک برای تهیه لوازم خانگی مددجویان و یک میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان بابت حق بیمه به مددجویان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع کمک‌های مردمی ۲۵ درصد از هزینه‌های پرداختی و تأمینی مددجویان را پوشش می‌دهد و مابقی این کمک و پرداخت از محل منابع داخلی کمیته امداد تأمین می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یادآورشد: در حال حاضر به صورت ماهانه به خانواده‌های تحت حمایت یک نفره ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ هزار تومان، دو نفره ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سه نفره ۳۶۰هزار تومان، چهار نفره ۴۶۶هزار تومان و پنج نفره ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان کمک هزینه معیشت پرداخت می‌شود.

صیادی بیان کرد: در حال حاضر تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با توجه به وضعیت اقتصادی حاضر افزایش یافته است به طوری که این تعداد از ۲۱ هزار و ۱۸۰ خانوار در ۹ماهه امسال به ۲۸ هزار و ۲۵۰ خانوار رسیده است.

وی ادامه داد: با افزایش تعداد مددجویان تحت حمایت، تعداد افراد تحت پوشش معادل چهار درصد از جمعیت استان است که ۵۳ درصد در مناطق روستایی استان ساکن هستند.

انتهای پیام/ک

تعداد افراد تحت پوشش معادل چهار درصد از جمعیت استان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.