سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویدئویی که موجب اخراج خبرنگار مکزیکی از ونزوئلا شد! +فیلم

تهیه یک ویدئو از مردم محلی در یکی از مناطق ونزوئلا موجب اخراج یک تیم خبرنگاری مکزیکی از این کشور شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تهیه یک ویدئو از مردم محلی در یکی از محلات ونزوئلا موجب اخراج تیم خبرنگاری یکی از کانال‌های تلویزیونی مکزیک از این کشور شد. بنا بر گفته «جورج راموس»، مسئول این گروه خبرنگاری، آن‌ها پس از مصاحبه با رئیس جمهور ونزوئلا و نگرانی در خصوص سوالاتی که حین مصاحبه تلویزیونی با او مطرح کرده بودند، در کاخ ریاست جمهوری این کشور بازداشت شدند.

این تیم ۶ نفره پس از دو ساعت بازداشت، بعد از ظهر روز دوشنبه به هتل خود در کاراکاس، پاینخت ونزوئلا بازگشتند. این در حالی بود که به گفته راموس در تمام این هتل تیم‌های اطلاعاتی حضور داشتند.

راموس به همراه تیم خود با اسکورت روز سه شنبه ونزوئلا را به مقصد آمریکا و سپس مکزیک ترک کردند. بنا بر گزارش رویترز آن‌ها یک شب را در میامی آمریکا گذراندند. راموس پس از حضور در ترمینال در گفتگو با خبرنگاران گفت: «آن‌ها علت اخراج ما را اعلام نکردند و فقط شب هنگام به ما اعلام کردند که از این کشور اخراج شده ایم.»

راموس که یک خبرنگار باسابقه است، در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی مکزیک گفت که نیکولاس مادورو از ویدئویی که تعدادی از جوانان این کشور را در حال خوردن آشغال از یک خودروی جمع آوری زباله نشان می‌داد، خشمگین شده بود. این نشانه کمبود غذا در تمام این کشور است. در ویدئویی که این تیم خبرنگاری از یکی از مناطق ونزوئلا تهیه کرده‌اند چند مرد جوان را در حالی که از خودروی جمع آوری آشغال، غذا‌های فاسد را برداشته و در حال خوردن آن هستند، نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ تنش‌ها در ونزوئلا پس از اختلاف مادورو با "خوان گوایدو"، رهبر مخالفان در این کشور طی ماه گذشته به بالاترین سطح رسیده و این کشور را وارد بحران تازه‌ای کرده است.

انتهای پیام/

اخراج تیم خبرنگاری تلویزیون مکزیک از ونزوئلا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۸
سیاستهای که خیلی می گفتند ما مرده شور هستیم و انجام می دادند.عاقبت انسانهای که سیاست احمقانه دولت را اجرا می کردند ۴ روز خوب خوردند بقیه عمر دنبال یک لقمه نان خالی
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
چی شد
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
خداوند بلا را بر امریکا نازل فرماید
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
خدا کمکشون کنه
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
کجاش عجیبه.
ناسناس
۱۰:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
عجیبه