سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تقویت سامانه بارشی

هشدار هواشناسی سیستان وبلوچستان نسبت به بارش تگرگ و طغیان رودخانه‌ها

با تقویت سامانه بارشی اداره کل هواشناسی سیستان وبلوچستان نسبت به بارش تگرگ و طغیان رودخانه‌ها هشدار داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان  گفت: رگبار متوسط تا سنگین، رعدوبرق و تگرگ همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در روز‌های جمعه و شنبه برای بیشتر نقاط این استان پیش بینی می‌شود.

علی ملاشاهی  اظهار داشت: ️پیرو اطلاعیه شماره ۴۳ روز دوشنبه و با توجه به تقویت سامانه بارشیامروز در ارتفاعات نواحی مرکزی بزمان، خاش و ارتفاعات شمال ایرانشهر رگبار ملایم تا متوسط و رعدوبرق رخ می‌دهد.

وی افزود: برای فردا نیز رگبار ملایم تا متوسط و رعدوبرق در نواحی مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در روز‌های جمعه و شنبه نیز بیشتر نقاط استان را رگبار متوسط تا سنگین، رعدوبرق و تگرگ همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی فراخواهد گرفت.

وی به وزش باد و گردوخاک در شهر‌های سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: از بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) تا صبح شنبه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوب شرق استان وزش باد شدید با سرعت ۶۰ تا ۹۰ و گاهی بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت در نقاط مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد و احتمال اختلال در تردد جاده ای، ریلی و هوایی در این مناطق وجود دارد.

ملاشاهی تصریح کرد: بعد از ظهر جمعه تا اوایل صبح یکشنبه روی دریای عمان و سواحل سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گردوخاک، رگبار و رعدوبرق سبب مواج و متلاطم شدن دریا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

سیلاب در سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.