سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گذشت اولیاء دم از قاتل در کازرون /۲۷۰ زندانی در کازرون شامل عفو رهبری شدند

با گذشت اولیاء دم قاتل از طناب چوبه دار نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسمی که شامگاه سه شنبه با حضور مسئولین و مردم شهرستان کازرون در مسجد الزهرا برگزارشد به میمنت میلاد حضرت فاطمه زهرا، خانواده اولیاء دم از قصاص قاتل تنها فرزندش گذشت کرد و قاتل از اعدام نجات یافت.

رئیس دادگستری کازرون دراین مراسم گفت: قاتل در خرداد ماه ۹۲ جوان ۲۱ ساله به نام (ا-ن) را با چاقو به قتل رساند که پرونده قاتل با حکم در خواست قصاص به مرکز ارسال و پس طی مراحل قانونی قضائی و تایید مقامات قضائی کشور حکم اعدام صادر و در زندان شیراز درحالی که طناب اعدام به گردن قاتل انداخته شده بود خانواده دم طناب ازگردن قاتل بیرون آوردند و از قصاص نجات پیدا کرد.

سید ابراهیم موسوی رئیس دادگستری کازرون در مراسم تجلیل از خانواده مقتول گفت: تعداد ۸۴۰ زندانی به دلائل مختلف در کازرون زندانی هستند که بعضی از این افراد با مبلغ کمی می‌توانند آزاد شوند.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۲۷۰ زندانی در کازرون شامل عفو رهبری شدند و این تعداد به ۳۵۰ نفر هم خواهد رسید.

امام جمعه کازرون در این مراسم با قدردانی از خانواده نوراحمدی گنبدی خانواده مقتول گفت: این مجلس علاوه بر تجلیل الگوسازی هم است.

حجت الاسلام محمد خرسند با اشاره به اهمیت عفو در جامعه اسلامی ادامه داد: امروز نیاز به عفو داریم البته عفو تنها در قتل نیست باید در همه چیز اهل عفو و گذشت باشیم اگر عفو باشد دادگاه‌ها هم خلوت می‌شود.

در پایان پدر مقتول بیان کرد: این عفو بدون چشم داشتی و دریافتی با رضایت کامل انجام داده ام دراین مراسم لوح تقدیر امام جمعه فرماندار و رئیس دادگستری کازرون و دیگر مسولان به خانواده مقتول اهدا شد.

انتهای پیام/چ

نجات جان قاتل با گذشت اولیاء دم 

برچسب ها: قتل ، نماز جمعه ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.