سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیروزی‌های جبهه مقاومت جواب معناداری به تهدیدهای استکبار است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت جواب معناداری به تهدیدها، توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی است

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اهداف سفر بشار اسد به تهران و دیدار با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: جمهوری اسلامی در چهل سالگی دوم در عرصه جهانی تفکر انقلابی خود را صادر کرده و امروز آثار آن قابل مشاهده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: رئیس جمهور سوریه با درخواستی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت، خدمات مشاوره‌ای و فکری فراوانی را دریافت کرد و قدم های خوبی در مقابله با استکبار برداشت.

وی به پیروزی‌های پی در پی سوریه، انسجام جبهه مقاومت، کمک فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت‌های کم نظیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با مقام معظم رهبری پیروزی‌های جبهه مقاومت را به ایشان تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: پیروزی‌های جبهه مقاومت جواب معناداری به تهدیدها، توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی بوده و آنها باید بدانند که دیگر نمی‌توانند انقلاب اسلامی را در کشورمان محدود کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پیام و اندیشه‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی جهانی شده و به منطقه صادر می شود، تصریح کرد: سوریه در مرحله سازندگی قرار دارد و تنها کشوری که بیش از همه به سوریه کمک کرده و همکاری‌های بی توقع داشته ایران اسلامی بوده است. ایران  به دنبال عزت و شوکت دولت و ملت سوریه است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری اهمیت ویژه‌ای داشت، تاکید کرد: در این دیدار علاوه بر مطالبی که مقام معظم رهبری فرمودند، مطالب بشار اسد در این جلسه نشان دهنده این بود که جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت پیروز میدان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه پیش بینی‌های رهبر فرزانه انقلاب محقق خواهد شد، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از وعده‌های صادق مقام معظم رهبری نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است که سرزمین‌های مردم مظلوم فلسطین را اشغال کرده و قطعا این وعده ایشان هم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.