سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان :

پیامک سود سهام عدالت جعلی است

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: پیامک پرداخت سود سهام عدالت به همراه ۵۰۰ هزار تومان عیدی جعلی است و شهروندان به آن توجهی نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ دوم علی سرحدی رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بسیاری از شهروندان اخیرا پیامکی دریافت کرده اند مبنی بر اینکه ' فقط تا پایان اسفند ماه فرصت باقیست جهت ثبت اطلاعات کارتی خود در سامانه سهام عدالت به همراه دریافت ۵۰۰ هزار تومان عیدی سال نو ' اقدام کنند.

وی گفت: این پیامک جعلی بوده و هیچگونه ارتباطی با سامانه رسمی سهام عدالت ندارد و کلاهبرداران با این ترفند اطلاعات شخصی و بانکی افراد مانند رمز دوم، شماره حساب، cvv۲ و ... را به سرقت می‌برند تا بتوانند به اهداف شوم خود که همانا سرقت است، دست یابند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پیگیری هرگونه امور شهروندی از طریق مراجع رسمی انجام می‌شود و شهروندان به پیامک‌های مشابه مذکور اعتماد نکنند و از هرگونه مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خانوار خود در آن جدا خودداری کنند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک و غیرقانونی در فضای مجازی آن را از طریق سایت (www.cyberpolice.ir) به پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

پیامک سود سهام عدالت جعلی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.