سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح جامع گمرک پرویز خان

عملیات اجرایی طرح جامع گمرک پرویزخان با حضور رئیس کل گمرک کشور؛ استاندار کرمانشاه و نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهرام تجری سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت : با پیگیری‌های انجام شده طرح جامع گمرک پرویزخان که بزرگترین طرح گمرک ایران از نظر ارزش ریالی است، امروز اجرایی شد.

وی گفت : این طرح به دلیل اینکه یک طرح عملیاتی بسیار بزرگ است طی ۲ مرحله انجام می‌شود و عملیات اجرایی مرحله اول آن با بیش از ۳۵ میلیارد تومان امروز آغاز شد.

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت: اجرای کامل طرح جامع پرویزخان ۲ تا سه سال طول می‌کشد و در این طرح ساختمان گمرک، سردخانه، انبار، پارکینگ، محل استقرار تجار و محل ترانزیت سوخت نیز جانمایی و پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در طرح جامع گمرک پرویزخان تمام زیرساخت‌ها و نیاز‌های بلندمدت این گمرک از جمله محوطه سازی، راه ورودی و خروجی، فیبرنوری، فاضلاب، آب و برق و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه امروز با حضور رییس کل گمرک کشور و استاندار کرمانشاه در پایانه مرزی پرویزخان برگزار می‌شود.

رضا فلاح سرپرست اداره ساختمان‌های گمرک ایران گفت: مرحله اول این طرح شامل آماده سازی و آغاز عملیات اجرایی معابر و پارکینگ ها، تامین اقلام و تاسیات جمع آوری و انتقال فاضلاب و آب‌های سطحی و در کل ساماندهی زیرساخت‌ها و محوطه سازی است که پیمانکار آن شرکت آباد بوم پارس و کارفرمای آن نیز اداره کل توسعه و تجهیز گمرک ایران است.

رئیس گمرک ایران نیز در این مراسم تاکید کرد باید مرز‌ها به نحوی باشند که مواهب آن به مردم برسد و
استاندار کرمانشاه هم خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد.

 

 

انتهای پیام/د

انجام یک طرح عملیاتی بسیار بزرگ است طی 2 مرحله

 

برچسب ها: اشتغال ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.