سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای هزاران مورد سوءاستفاده جنسی از کودکان مهاجر در بازداشتگاه‎‌های آمریکا!

اسناد وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا حاکی از هزاران مورد سوءاستفاده جنسی از کودکان مهاجر در بازداشتگاه‌های این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس نیوز، براساس اسناد وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا که روز گذشته توسط «تد دویچ» نماینده دموکرات ایالت فلوریدا منتشر شد، طی چهار سال گذشته هزاران کودک مهاجر در زمان حضور در بازداشتگاه‌های دولتی آمریکا مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

براساس اسناد وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا، از سال ۲۰۱۵ هر سال بیش از هزار مورد سوء استفاده جنسی از کودکان مهاجر در بازداشتگاه‌های این کشور به مقامات فدرال گزارش شده است. در مجموع در فاصله اکتبر سال ۲۰۱۴ تا جولای ۲۰۱۸، ۴ هزار و ۵۵۶ مورد شکایت سوء استفاده جنسی از کودکان مهاجر به اداره اسکان مجدد پناهندگان ارائه شده است.

علاوه بر این، هزار و ۳۰۳ مورد شکایت نیز در این خصوص به وزارت دادگستری آمریکا ارسال شده است، با این حال مشخص نیست که آیا شکایت‌های ارسالی به وزارت دادگستری و اداره اسکان مجدد پناهندگان همپوشانی دارد یا خیر.

براساس اسناد منتشره از سوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا، طی ۴ سال گذشته در ۱۷۸ مورد گزارش شده به وزارت دادگستری، افرادی که مسئولیت مراقبت از کودکان در بازداشتگاه‌ها را برعهده داشتند، آن‌ها را مورد سوء استفاده جنسی قرار دادند. در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نیز ۴۹ مورد دیگر از سوء استفاده جنسی از کودکان مهاجر توسط این افراد گزارش شده است.

نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس آمریکا درباره این گزارش اعلام کرد دولت مسئولیت قانونی در خصوص جلوگیری از سوء استفاده جنسی از کودکان در بازداشتگاه‌ها دارد. وی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهورآمریکا را به سرپوش گذاشتن سیستماتیک بر روی این موارد متهم کرد.

این قانونگذارآمریکایی گفت: دولت اسناد مربوط به این موارد را ثبت کرده، اما از ارجاع آن‌ها به سطوح بالاتر دولتی خودداری کرده است و تنها زمانی که دموکرات‌های مجلس نمایندگان در ماه ژانویه درخواست دسترسی به این اسناد را مطرح کردند، آن‌ها را ارائه داد.

اداره اسکان مجدد پناهندگان از اکتبر سال ۲۰۱۴ اقدام به جمع آوری اطلاعات مربوط به سوء استفاده از کودکان در بازداشتگاه‌های دولتی آمریکا کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۰۹:۳۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
آمریکا باید مثل شوروی فرو بپاشد و به چند کشور تبدیل شود یا سیستم فعلی حاکم بر ایالات متحده از بین برود ان شاء الله
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
لعنت به آمریکای جنایتکار
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
نابود باد آمریکا
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
لعنت بر امریکا و ترامپ و صهیونیستهای کثیف و پلید