سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قانونی پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: اخذ معاینه فنی از الزمات رانندگی است و پلیس با رانندگان خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند برخورد قاطع و قانونی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال و افزایش مسافرت‌های نوروزی، امید است با مشارکت مردمی و همکاری با پلیس، شاهد کاهش وقوع حوادث رانندگی باشیم.

وی افزود: همراه داشتن برگه معاینه فنی معتبر از الزامات رانندگی است و پلیس با رانندگانی که نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام نکرده اند برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: رانندگان باید گواهینامه مربوط به خودرو، بیمه نامه شخص ثالث و مدارک خودرو را همراه داشته باشند و در صورت نیاز به پلیس ارائه دهند.
 
سرهنگ رضایی ادامه داد: قبل از سفر نسبت به اخذ وضعیت خلافی و پرداخت آن اقدام کنید و در نظر داشته باشید خودرو‌هایی که بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده دارند توقیف خواهند شد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در پایان مجدداد به سفر‌های نوروزی و افزایش مسافرت‌ها در این ایام اشاره کرد و از رانندگان خواست: حتما به توصیه‌های پلیس توجه کنند، قوانین راهنمایی و رانندگی رارعایت کنند و از عجله و شتاب و رانندگی با حالت خواب آلودگی اکیدا خودداری شود. 
 
انتهای پیام/م
 

پلیس با رانندگان خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند برخورد  قانونی می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.