سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری فرمانداران استان سمنان در خصوص شناسایی افراد بی سواد

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های خدمات رسان با آموزش و پرورش موضوع شناسایی افراد بی سواد در استان پیگیری شود تا به این افراد آموزش داده شود.

محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،   با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار سمنان گفت: دستور کار اول جلسه در خصوص نکوداشت معلم در اردیبهشت ماه ۹۸ بود که مساعدت‌های مادی و معنوی انجام شد و برای تجلیل از مقام معلمان در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه ریزی شد.

وی افزود: در هفته معلم برنامه‌های زیادی در سطح استان انجام می‌شود و برای آشنایی معلمان با افکار شهید مطهری برنامه‌ای با همکاری دانشگاه سمنان برنامه ریزی شده است.

دستورانی افزود: موضوع دوم جلسه استاندارد سازی گرمایشی و سرمایشی و استحکام بنای مدارس غیر دولتی بود که مقرر شد مبنا قانون باشد و کارشناسان از مدارس بازدید کنند و تا مرداد ماه ۹۸ فرصت در جهت اصلاح مشکلات داده شود تا مشکلات اصلاح شود و اگر این کار انجام نشد مدرسه مورد نظر تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به باسوادی ۵/۹۸ درصد از مردم استان افزود: در استان سمنان قریب به ۱۳۵۰۰ نفر بی سواد وجوددارد که در این جلسه مقرر شد با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های خدمات رسان با آموزش و پرورش موضوع شناسایی افراد بی سواد پیگیری شود تا بتوانیم به این افراد آموزش دهیم.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.