سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین مخالف انقلاب اسلامی کدام حکومت بود؟ +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن با نخستین حکومتی که به مخالفت با انقلاب اسلامی ایران پرداخت، آشنا می‌شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول تاریخ کشورما کم نبوده‌اند افرادی که با خوش‌بینی بیش از حد خود یا بهتر بگوییم با ساده‌لوحی خود، موجب دست‌اندازی و نفوذ بیگانگان در کشورما شدند و این مسئله در نهایت به از بین رفتن بسیاری از منابع و ظرفیت‌های کشورمان انجامید.

این روند در طول تاریخ کشورمان کم و بیش و به صورت مستمر ادامه داشت تا اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ورق را برگرداند و موجب شد تا عزت و استقلال و اقتدار بین المللی در سیاست خارجی کشورمان، جایگزین انفعال و نفوذ پذیری و سلطه پذیری شود.

هرچند سیاست کلی نظام در عرصه دیپلماسی بین المللی ناظر به موضوع عزت و عدم سلطه‌پذیری است اما هستند افرادی که این خیال واهی را در سر دارند که چنانچه با ابرمستکبر امروز یعنی آمریکای جنایتکار دست دوستی (که نتیجه‌اش جز ذلت نیست) بدهیم تمام مشکلات حل خواهد شد!

در ادامه صحبت‌های رهبر انقلاب پیرامون نخستین حکومتی که به مخالفت با انقلاب اسلامی پرداخت را به همراه پاسخ ایشان به آن کسانی که خیال می‌کنند رابطه‌ با آمریکا و دوستی با آمریکا موجب می‌شود که انسان از آسیب آمریکا محفوظ بماند را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.