سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

رهبر انقلاب ۱۸میلیارد تومان اعتبار به پارک دفاع مقدس سمنان کمک کرد/ تکمیل۷۰ درصد از یادمان‌های شهدای گمنام با محوریت مردم و خیران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تاکنون ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در این مرکز هزینه شده است، که از این مبلغ ۱۸ میلیارد تومان توسط دفتر رهبر معظم انقلاب تامین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس با حضور استاندار سمنان گفت: تاکنون ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در این مرکز هزینه شده است، که از این مبلغ ۱۸ میلیارد تومان توسط دفتر رهبر معظم انقلاب تامین شده است.

وی بابیان اینکه مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان یکی از زیباترین و بهترین مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس در ایران است، اضافه کرد: تنها سه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور با دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب ایجاد شد که یکی از آن‌ها مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس سمنان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان سمنان ضمن بیان اینکه با همراهی مردم و مشارکت مسئولان سال آینده شاهد بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان خواهیم بود، ابراز داشت: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز انتظار می‌رود تا اقدامات مرتبط با ثبت پارک موزه را در شمار موزه‌های کشور به انجام برساند.

سرهنگ سلامی بابیان اینکه ۷۰ درصد از یادمان‌های شهدای گمنام استان سمنان با محوریت مردم و خیرین کامل شده است، تصریح کرد: امیدواریم ۳۰ درصد باقی‌مانده نیز به زودی به اتمام رسیده و شاهد ارائه خدمت خوب به هم استانی‌ها باشیم.

وی بابیان اینکه المان شهدا و پارک موزه دفاع مقدس گامی ارزشمند در راستای زنده نگه‌داشتن آرمان های انقلاب است، اضافه کرد: رزمندگان دلاور استان در هشت سال دفاع مقدس قدم‌های بزرگی برداشتند و دفاع مقدس مظهر بصیرت، ایستادگی و پایداری ملت ایران است لذا این اقدامات تنها بخش کوچکی برای پاسداشت زحمات و رشادت‌های شهدا محسوب می‌شود.

انتهای پیام / گ

جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس با حضور استاندار سمنان برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.