سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی در شیراز

یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور با حضور هنرمندان و صنعتگران ۳۰ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محیدر علی زاهدیان نژاد معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان فارس گفت: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور با حضور هنرمندان و صنعتگران ۳۰ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برپا شد.

وی با بیان این که این نمایشگاه در ۲۲۶ غرفه برپا شده است، افزود: ۱۳۶ غرفه در اختیار هنرمندان فارس و ۹۰ غرفه، در اختیار هنرمندان استان‌های دیگر قرار گرفته است.

زاهدیان نژاد ادامه داد: در این نمایشگاه که تا ۱۰ اسفند، برپا است، هنرمندان، هنر‌های خود را، در بیش از ۱۰۰ رشته صنایع دستی به نمایش گذاشته اند.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی فارس با تاکید به حضور هنرمندان دریافت کننده تسهیلات روستایی و فراگیر در این نمایشگاه، گفت: به منظور حمایت از صنعتگران همه غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شده است.

زاهدیان نژاد گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزش استاندارد توسط اداره کل استاندارد و تبادل تفاهم نامه با این اداره کل، رونمایی از دو اثر خاتم و معرق، تجلیل از پیشکسوتان عرصه صنایع دستی و انتخاب وی برترین غرفه‌ها با شاخصه‌های کارآفرینی، فروش بیشتر، بهترین بسته بندی و غرفه آرایی از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس، پذیرای علاقمندان است.
انتهای پیام/م

گشایش نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.