سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی رییس جمهوری:

رییس جمهوری با استعفای ظریف موافقت نخواهد کرد

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: ظریف در صحنه دیپلماسی بسیار خوب عمل کرده و در جهت تحقق منافع ملی گام های بلندی برداشته است به همین دلیل بعید می دانم رییس جمهوری با استعفای وی موافقت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسینعلی امیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: محمد جواد ظریف از وزرای بسیار خوب، توانمند و پرتلاش دولت بوده و یک دیپلمات کاملا مسلط است و به نوعی از سرمایه‌های ملی دولت و کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: وی مورد اعتماد رییس جمهوری است و رهبری بار‌ها از وی به عنوان فردی مومن و انقلابی اسم برده اند لذا امیدوارم آقای ظریف از استعفای خود منصرف شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در خصوص استیصاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح، تحقیق و تفحص جزء اختیارات نظارتی مجلس است و دولت همه حقوق نمایندگان مجلس را به رسمیت می‌شناسد.

وی ادامه داد: طرح سوال امری طبیعی است وقتی نمایندگان طرح سوال می‌کنند وزرا باید در مجلس حضور پیدا کرده و پاسخ دهند تا ضمن شفاف سازی فضا برای حل و فصل مشکلات فراهم شود، ولی در حال حاضر استیضاح هیچ یک از وزرا در دستور کار مجلس نیست.

انتهای پیام/ز

معاون پارلمانی رییس جمهوری در خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.