سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۵۲۰ مسجد استان اصفهان

دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۵۲۰ مسجد استان همراه با برنامه های متنوع برای حضور هر چه با شکوه تر مردم در این مراسم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن بابایی دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان گفت : همه تمهیدات برای برگزاری با شکوه این مراسم معنوی اندیشیده شده و هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت و مبلغ پرداختی برای معتکفان مشخص شده است ،گفت : مردم با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانه  akefin. Com می توانند برای مراسم اعتکاف ثبت نام کنند.

وی افزود : مقارن با روز پدر در ایام اعتکاف ، جشن پدر و پسرها و پدر بزرگ و نوه ها نیز برگزار می شود.

به گفته دبیر ستاد اعتکاف استان اصفهان ، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در مساجد مقارن با وفات حضرت زینب س، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و چندین آیین جانبی از برنامه های اعتکاف در این دوره است.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به اینکه سال گذشته با وجود حضور ۴۲ هزار معکتف حدود چهل درصد کاهش شرکت کننده داشتیم ، افزود : سال گذشته ایام اعتکاف مقارن با نوروز  بود که موجب کاهش حضور شد اما امسال با برنامه های متنوع به حضور با شکوه مردم در این مراسم امیدواریم.

 

انتهای پیام/م

برگزاری جشن پدر و پسرها و پدر بزرگ و نوه ها در ایام اعتکاف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.