سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران:

مردم باید ایمنی ساختمان‌ها را از سازندگان آن‌ها مطالبه کنند/ نردبان هم تضمین کننده ایمنی ساختمان‌ها نیست

داوری با بیان اینکه مردم باید ایمنی ساختمان‌ها را از سازندگان آن‌ها مطالبه کنند، گفت: نردبان هم تضمین کننده ایمنی ساختمان‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در اختتامیه چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی آتش‌نشانان که امروز (سه‌شنبه ۷ اسفند ماه) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: ایمنی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن پرداخته شود و ما برای رسیدن به این هدف نیاز به توسعه سخت‌افزاری داریم.

وی افزود: آن چیزی که در آتش‌نشانی رخ داده قابل ملاحظه است و آتش‌نشانی در راستای آموزش تخصصی نیرو‌های خود توانسته گام‌های بلندی را بردارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: همیشه اعتقاد داشته‌ایم که به روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی به یک باره انجام نمی‌شود و در بحث محتوایی باید اتفاقات بهتری هم رخ دهد.

داوری با بیان اینکه برای جلوگیری از سوانح باید از وقوع آن جلوگیری کنیم، گفت: ۵ دانشگاه برتر با ما همکاری کردند تا این همایش برگزار شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در خصوص ساختمان‌هایی که نیازمند ایمن‌سازی هستند، تصریح کرد: اگر آگاهی‌های مردم بالا رود و ایمنی ساختمان را از سازنده آن مطالبه کنند، گام مؤثری برداشته‌ایم.


بیشتر بخوانید: ضمانت اجرایی برنامه‌های پیشگیرانه‌ در آتش نشانی بر تأمین تجهیزات مقدم است


وی با اشاره به ساختمان‌های قدیمی، گفت: فرصت فرار ایمن در ساختمان‌های قدیمی بیش از ۴۰ سال گذشته ۱۷ دقیقه بود، اما در ساختمان‌های جدید فرصت فرار ایمن به ۲ دقیقه رسیده است.

داوری با اشاره به اینکه امروز صحبت از ساختمان‌هایی می‌شود که مرتفع هستند، اما نردبان به آن‌ها دسترسی ندارد، خاطرنشان کرد: از لحاظ ایمنی، نردبان هم تضمین کننده ایمنی ساختمان‌ها نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.