سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴۳۱ پایگاه نیکوکاری در خراسان‌جنوبی برپا می‌شود

یک هزار و ۴۳۱ پایگاه ثابت و سیار در خراسان‌جنوبی آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  سلم‌آبادی مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت:جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور ۱۵ اسفند در مدارس، ۱۶ اسفند در معابر و میادین و ۱۷ اسفند در مصلی‌های نمازجمعه برگزار می‌شود، 

وی از جشن نیکوکاری به‌عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان جهت کمک به همنوعان یاد کرد و افزود: باید با تأسی از آموزه‌های دین این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت : همه ساله جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جهت کمک به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

سلم‌آبادی با یادآوری اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی و یک میلیارد تومان کمک نقدی برای نیازمندان جمع‌آوری شد، گفت: امیدواریم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و مردم در جشن نیکوکاری امسال افزایش یابد.

وی اعلام کرد: ازهم استانی‌های عزیز خواهشمندیم تا در صورت امکان کمک‌های خود را بیشتر به صورت نقدی اهدا کنند، زیرا استفاده از منابع نقدی برای کمک به محرومان در زمینه‌های مختلف مناسب‌تر است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ نزد بانک ملی، سرشماره #۱*۸۸۷۷*، ارسال پیام بدون متن به ۸۸۷۷، مراجعه به ادارات شهرستان‌ها و مراکز نیکوکاری را از روش‌های کمک خیران در جشن نیکوکاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

برگزاری جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.