سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نیروی انتظامی در خرداد ۹۷؛

جزئیات شهادت ۲ مرزبان در زابل و کشف یک تُن مواد مخدر در درگیری با سوداگران مرگ/درآمد موادمخدر هزینه داعش و طالبان می‌شود

مهمترین اخبار نیروی انتظامی در خرداد ۹۷ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد‌های خرداد ماه سال ۹۷ نیروی انتظامی را در این بسته خبری مشاهده کنید.


نیروی انتظامی در خاکریز اول تأمین امنیت قرار دارد

معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح تصریح کرد: وزارت دفاع، دادگستری، قوه قضائیه و نیروهای مسلح (سپاه، ارتش،ناجا و بسیج) مسئولیت تأمین امنیت مردم را در بعد داخلی و خارجی کشور به عهده دارند.


جزئیات شهادت ۲ مرزبان در زابل و کشف یک تُن مواد مخدر در درگیری با سوداگران مرگ

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها 2 تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی زابل به نام‌های استواریکم محسن شهرکی و سرباز وظیفه جلال بهبودی زابلی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


هشدارهای پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص مراقبت از کودکان در سطح شهر

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت، چنانچه هنگام مراجعه به مراکز تجاری، نوزاد خود را در کالسکه قرار می دهند آن را در معابر رها نکند و در زمان مشاهده ویترین‌های مغازه و یا صحبت کردن با سایر افراد و متصدیان مغازه، نهایت مواظبت را داشته باشند و از آنان غافل نشوند؛ به خصوص زمانی که فرزندشان به طلا و جواهر آراسته است؛ زیرا سارقان طلاجات کودکان در کمین هستند.


کشف ۸۰۸ تن موادمخدر در سال ۹۶/ درآمد موادمخدر هزینه داعش و طالبان می‌شود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابندای سال ۹۷ تاکنون، ۱۹۷ تن موادمخدر کشف شده است که این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.


حکمی برای تخلیه ویلای لواسان نیامده است/ 513 مالخر و فروشنده اموال مسروقه به دام افتادند + عکس

سردار رحیمی در خصوص حکم تخلیه ویلای لواسان از سوی سرلشگر فیروزآبادی نیز گفت: تا این لحظه هیچگونه حکمی مبنی بر تخلیه ویلای لواسان از سوی مقام محترم قضایی برای پلیس ارسال نشده است.


عامل اصلی شهادت ۳۶ مامور ناجا دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه به کمک تعدادی از همکاران عامل شهادت ۳۶ نفر از ماموران ناجا در منطقه گورناک دستگیر شد.


اولویت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و جرایم خشن است

سردار اشتری گفت: باید نقش و سهم هر دستگاه در مبارزه با کالای قاچاق تعیین شود و هیچ کوتاهی در مبارزه با کالای قاچاق قابل قبول نیست و در استان‌های که بیشتر کالای قاچاق با اشراف اطلاعاتی و استفاده از تکنولوژی توانستیم کشفیات را افزایش دهیم، زیرا هر کامیونی که کالای قاچاق وارد کشور می‌کند به همان میزان کارگران بیکار می‌شوند.


وکیل محمد ثلاث به اتهام دروغ پردازی بازداشت شد

زینب طاهری از وکلای دادگستری از سوی یکی از شعب دادسرای فرهنگ رسانه بازداشت شد.


تدابیر امنیتی پلیس به هنگام پخش مسابقات جام جهانی روسیه

رئیس پلیس پیشگیری با بیان اینکه تعداد گشت‌های انتظامی کلانتری‌ها در ساعات پخش مسابقات فوتبال بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در ساعات پخش مسابقات فوتبال خودروهای خود را در محل‌های خلوت قرار ندهند و در محل مطمئن پارک کنند و از قرار دادن اشیای قیمتی و لوازمی مانند ضبط خودرو در داخل خودرو به هنگام پارک کردن آن خودداری کنند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.