سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری خامکانی طی تذکری در صحن:

مسئولان از پشت تریبون‌ها مدام نگویند سال بعد اتفاق خاصی می‌افتد/ رزمندگان اقتصادی اجازه هیچ مشکلی را نمی‌دهند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: مسئولان از پشت تریبون‌ها نگویند که سال آینده قرار است اتفاق خاصی بیفتد.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیری خامکانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی طی تذکری در نوبت عصر صحن علنی امروز( سه‌شنبه ۷ بهمن ماه) خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: به دلیل دو اتفاق در کشور هجوم بسیاری به سمت ارز و دلار اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: ابتدا موضوع مال باختگان مؤسسات مالی و اعتباری بود که رئیس جمهور ۳۰ هزار میلیارد پر قدرت تزریق شد که این رقم به سمت دلار و ارز رفت.

امیری خامکانی تأکید کرد: موضوع بعدی اعلام مسئولان در پشت میکروفون‌ها درباره ۵ می‌ بود که مدام می‌گفتند قرار است اتفاقی بیفتد و ترامپ از برجام خارج شود، لذا برخی املاک خود را فروخته تبدیل به دلار کردند و در خارج از کشور املاکی را خریداری نمودند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی اظهار کرد: بر این اساس سونامی در کشور ایجاد شد و اکنون هم متأسفانه برخی به ویژه در مجلس از تریبون‌ها استفاده می‌کنند تا بگویند سال آینده یک سال خاص است تا دوباره یک سیل دیگر به راه بیفتد.

وی اظهار کرد: سال دیگر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، ما این مراحل را در طول سال‌ها پشت سر گذاشتیم، زیرا ما مردم بی دست و پایی نیستیم و رزمندگان ما در ۸ سال دوران جنگ اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد، اکنون هم رزمندگان اقتصادی اجازه نمی‌دهند لذا مسئولان نگویند که دلار و سکه گران می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.