سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر جهاد کشاورزی:

۷۰ درصد پرتقال مورد نیاز شب عید تأمین شد/ نارسایی‌های توزیع گوشت مرتفع می‌شود

حجتی گفت: هم اکنون، سیب مورد نیاز بازار شب عید و همچنین ۷۰ درصد پرتقال مورد نیاز تأمین و به استان‌ها ارسال شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: هم اکنون، سیب مورد نیاز بازار شب عید و همچنین ۷۰ درصد پرتقال مورد نیاز تامین و به استان‌ها فرستاده شده و مابقی نیز تا ۱۵ اسفندماه به مراکز استان‌ها منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جلسه ستاد تنظیم بازار به منظور همکاری و تعامل قوه قضاییه و قوه مجریه به ویژه در زمینه شبکه توزیع و مسائل مربوط به آن برگزار شده بود، افزود: در این جلسه در ارتباط با تخلفاتی که در شبکه توزیع در گوشه و کنار انجام می‌شود مباحثی مطرح و نقطه نظرات متقابل شنیده و جمع بندی شد.

وزیر جهاد کشاورزی، چگونگی تامین کالا‌های اساسی را از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه اعلام کرد و گفت:گزارش گمرک و گزارش‌هایی که ما در وزارتخانه داریم حاکی از آن است که امسال بیش از سال ۹۶ واردات کالا‌های اساسی داشته ایم.


بیشتر بخوانید: ذخیره‌سازی ۲۳ هزار و ۷۶۰ تن سیب درختی برای تنظیم بازار شب عید


حجتی ادامه داد: در ارتباط با اقلامی که به تأمین غذای مردم بر می‌گردد، با توجه به ذخایر موجود و روند واردات، امیدواریم مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی در پایان درباره گوشت و چگونگی توزیع آن تصریح کرد: در جلسه تاکید شد، توزیع گوشت به صورت هدفمند و به جامعه هدف انجام شود که عملا این امر شروع شده و امیدواریم به طور کامل انجام شود تا مشکلات و نارسایی‌هایی که در ارتباط با توزیع گوشت داشتیم، مرتفع شود.

انتهای پیام/

مشکلی در تأمین غذای مردم نداریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.