سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استعفای ظریف حکایت از اختلافات فاحش در درون دولت دارد/ با این استعفا در شرایط فعلی مخالفم

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ظریف در ملاقات رئیس جمهور با بشار اسد حضور نداشت و این امر حاکی از وجود اختلاف در دولت دارد.

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، اظهار کرد: ظریف در ملاقات رئیس جمهور با بشار اسد حضور نداشت و این امر حاکی از آن است که در درون دولت اختلاف نظران فاحشی وجود دارد.

وی افزود: اینکه دولت چرا به وزیر امور خارجه خود اطلاع نداده که قرار است دیدار مهمی با بشار اسد صورت بگیرد، جای تأمل دارد!

نقوی حسینی تصریح کرد: بنده به شدت با استفعای ظریف در شرایط فعلی کشور مخالفم و معتقدم که رئیس جمهور نباید این استعفا را بپذیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ۶ سال است که ظریف سکاندار دستگاه دیپلماسی دولت روحانی بوده و باید با قدرت مسیر طی شده را ادامه دهد، اما به نظر می‌رسد که به ۶ سال قبل بازگشته‌ایم و مذاکره با غرب نیز بر باد رفته است، لذا وزیر امور خارجه با اصلاح اشتباهاتش در مسیر اصلاحی حرکت کند.

وی بیان کرد: آقای قاضی‌زاده هاشمی طرح تحول سلامت را گران به مردم فروخت، اما به محض اینکه این طرح به بن‌بست رسید فرار رو به جلو کرد تا به مردم پاسخ ندهد. اکنون نیز ظریف نباید فرار کند، اما او باید بماند و به مردم پاسخ دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ظریف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نا شناس
۱۹:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
نگوييد اگر ظريف برود صدها ظريف ديگر داريم. بگوييد اگر ظريف رفت فاجعه اى خواهيم ديد غير قابل جبران.