سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

از سال آینده خدماتی به ایثارگران به صورت الکترونیکی ارائه خواهد شد

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: از سال آینده خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه فرهنگی معیشتی به ایثارگران ارائه می‌دهد به صورت الکترونیکی خواهد بود.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: بنیاد شید و امور ایثارگران در زمینه فرهنگی معیشتی، خدماتی به ایثارگران ارائه می‌دهد و در سفر دو روزه به استان با خانواده‌ شهدا و نخبگان استان دیدار‌هایی را خواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه‌ خدمات ارائه شده به ایثارگران نظارت‌هایی نیز صورت می‌گیرد و در حوزه‌های مسکن، اشتغال، درمان و امور فرهنگی خدماتی که صورت می‌پذیرد در چارچوب قانون قابل ارائه خواهد بود.

پاکدل با اشاره به ۲ اصل کلی در آستانه سال جدید جهت خدمت به ایثارگران و خانواده‌های شهدا عنوان داشت: از سال آینده این خدمات با تکریم و رضایتمندی بیشتری صورت خواهد گرفت.

وی افزود: مهمترین کار در سال جدید ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که کارت شناسایی و احراز خدمت، مسکن و اشتغال هم در چارچوب سامانه الکترونیکی بنیاد شهید به نام سامانه ایثار این خدمات قابل ارائه خواهد بود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم چنین اضافه کرد: در سال آینده اولویت اصلی بحث اشتغال و جوان گرایی است و فارغ التحصیلان خانواده‌های شهدا و ایثارگران که ۸۰ هزار نفر می‌باشند با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی و سازمان امور استخدامی کشور بخش عمده‌ای از این عزیزان در سال آینده به کار گرفته خواهند شد.

وی عنوان داشت: در زمینه مسکن هم با توافقات دولت و شورای پول و اعتبار افزیش تقریبا کمی در این زمینه صورت گرفته که سهمیه آنها در اختیار بانک‌ها قرار خوهد گرفت و سال جاری و یا سال آینده قابل پرداخت خواهد بود.

انتهای پیام / گ

سفر معاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به سمنان

برچسب ها: جانبازان ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
سلام جناب پاکدل کدوم خدمات تنها دلخوشیمان بهدازآنهمه ناحقی حق خوری های صورت گرفته فقط خدمات درمانیمان بود که آنهم به لطف دولت به اصطلاح تدبیروامیدناامیدمان نموده ومیشه گفت تمامی مراکزدرمانی پزشکان و...قراردادهایشان رابابیمه دی بنیادشهیدفسخ نموده وبرای درمانمان بایستی ازجیب هزینه کنیم وسپس فاکتوها رابه بنیادشهیدتحویل داده ودرحال حاظرهم که ازتیرماه ریالی بابت هزینه های درمانیمان رابحساب واریزننموده اندتازه قبل هم که چرداخت میشدبه چه صورتی بوداولاً3الی4ماه طول میکشیدوتازه مبلغی از اصل پرداختی توسط جامعه هدف کسرمیشدتاکی میخواهیدشعاربدهید لطفاً عمل کنید بلاخره همه رفتنی هستیم حال مابخاطرجراحاتمان زودتروشماهاچندصباحی بیشتر جانباز70%دفاع مقدس