سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طیب قدیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اهدای ۸ دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه/ ضریب اشغال تخت ۵۸ درصدی بیمارستان سرپل ذهاب

معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: بیمارستان سرپل ذهاب با ضریب اشغال تخت ۵۸ درصد در حال ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب می‌باشد.

طیب قدیمی معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بهداشتی مناطق زلزله‌ زده کرمانشاه با وجود فصل سرما خوب ارزیابی شده و هیچ گونه بیماری واگیرداری در سطح منطقه بروز و شیوع پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: بیمارستان ۸۱ تخت خوابی سر پل ذهاب که به وسیله خیرین احداث می‌شود با سرعتی خوب در حال انجام بوده و این مراکز درمانی از مهر ماه امسال کار ساختش آغاز شده است.

قدیمی تأکید کرد: بیمارستان آسیب دیده سرپل ذهاب کار بازسازی‌اش انجام شده است و در حال حاضر با ۵۸ درصد ضریب اشغال تخت فعالیتش را به خوبی انجام می‌دهد و خدمات بهداشتی درمانی مناسب به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه ارائه می‌دهد.

نبود مشکل جدی در زمینه سلامت محیط و کار

معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت بیان کرد: خیرین سلامت تعداد ۸ دستگاه دیالیز نو به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهدا کرده‌اند که فضای فیزیکی مرکز دیالیز به وسیله دانشگاه تامین شده است.

وی یادآوری کرد: از نظر پسماند محیط و مسائل بهداشتی مشکل جدی و مسئله غیرعادی دیده نمی‌شود و با وجود فصل سرما مردم این منطقه مشکل خاصی ندارند.

قدیمی افزود: در حال حاضر در مناطق زلزله زده کرمانشاه از لحاظ رسیدگی به بیماران خاص و صعب العلاج مشکلی وجود ندارد و تمام خدمات بهداشتی و درمانی به مردمان ساکن در این منطقه ارائه می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.