سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام:

هلال احمر ایلام آماده خدمت رسانی به میهمانان نوروزی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از اجرای ۲ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح امداد و نجات در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حسین عارفی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به آغاز اجرای ۲ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح امداد و نجات در مبادی ورودی و خروجی استان گفت: این طرح‌ها از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شوند و ۲۰ پست راهنمای مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر‌ها به همراه فضای دوستدار کودک و خیمه نماز توسط جمعیت هلال احمر برپا می‌شود.

عارفی افزود: علاوه بر آن ۲۲ پست ثابت و سیار در شهرستان‌های مختلف به همراه بالگرد در فرودگاه ایلام نیز به همراه ۶۲ تیم عملیاتی امداد و نجات در شهرستان‌های تابعه آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: همچنین ۴۸ دستگاه آمبولانس و ۲۲ دستگاه سبک و سنگین و سه تیم واکنش سریع و دو تیم واکنش سریع کوهستانی آماده هستند که در ایام نوروزی به مسافران خدمات رسانی هستند.

عارفی گفت: جمعیت هلال احمر ایلام در ایام نوروز سعی دارد که در پایگاه‌های امدادی با فعالیت شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات رسانی کند.
وی ادامه داد: مسافران نوروزی به هشدار‌های هواشناسی نیز باید توجه داشته باشند که در صورت بارندگی با همراه داشتن وسایل ضروری و زنجیر چرخ از بروز سوانح پیشگیری کنند.

انتهای پیام/با

خدمت رسانی هلال احمر ایلام به مهمانان نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.