سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار بیات خبر داد؛

ساماندهی دست فروشان چهارراه ولیعصر (عج)/ کاهش کیف قاپی و جرایم خرد در پی اجرای ساماندهی دست‌فروشان

 فرمانده یگان حفاظت شهرداری پایتخت از ساماندهی و تجمیع دستفروشان پایتخت در محلی مشخص خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد کریم بیات فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اظهار کرد: پیرو درخواست آحاد مردم مبنی بر ساماندهی دست فروشان به خصوص در مناطق ۶ و ۱۱ پایتخت چهارراه ولیعصر طرح ساماندهی دست فروشان اجرا شد.

وی افزود: با توجه به اشغال معابر عمومی توسط این افراد و مزاحمت برای شهروندان، موضوع در شورای تامین شهر تهران با عنوان ساماندهی دست فروشان مطرح شد که نتیجه آن بر این شده که با تهیه محلی برای تجمیع این افراد و زدن داربست و تامین برق مورد نیاز، دست فروشان به آن جا منتقل شوند.


بیشتر بخوانید: اجرای آزمایشی طرح ساماندهی دستفروشان تا هفته آینده/ اختصاص محلی ویژه برای دستفروشی


سردار بیات با بیان اینکه از ۷۰۰ الی ۸۰۰ دست فروش جهت انتقال به مکان تعیین شده جهت ادامه فعالیت خود، ثبت نام اولیه انجام شد، تصریح کرد: خوشبختانه بدون هیچگونه تنش و حاشیه ای این اقدام صورت گرفته است.

مشاور شهردار تهران با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح ساماندهی دست فروشان سرقت خرد و کیف قاپی کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: در بحث دست فروشان مترویی هم این روند در حال برنامه ریزی است  تا با کمک پلیس مترو افرادی که اقدام به دست فروشی می‌کنند تجمیع شده و به محل خاصی که از قبل تعیین شده است منتقل شوند.

انتهای پیام/

دست فروشان تهرانی ساماندهی می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.