سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه با وجود ۱۲۰۰ بار بمباران، به شهر‌های جنگی الحاق نشد

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت:در دوران جنگ تحمیلی تنها شهر کرمانشاه ۱۲۰۰ بار بمباران و موشک باران شد اما متاسفانه کرمانشاه اخیراً از قاعده شهر‌های جنگی کشور خارج شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه  با اشاره‌ای هم به نقش آفرینی مردم استان کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی گفت:در دوران جنگ تحمیلی تنها شهر کرمانشاه ۱۲۰۰ بار بمباران و موشک باران شده و این استان ۹۸۰۰ شهید دارد، اما متاسفانه کرمانشاه اخیراً از قاعده شهر‌های جنگی کشور خارج شده که امیدواریم بتوانیم دوباره آن را به شهر‌های جنگی ملحق کنیم.

 مجید یزدان پناه در مراسم گرامیداشت تربیت اسلامی و با حضور حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور بر ضرورت ترویج نماز در برنامه‌های تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: در حال حاضر در ۳۵۵ مدرسه استان کرمانشاه امام جماعات داریم، ضمن اینکه در ۵۵۸ مدرسه نیز از فرهنگیان به عنوان ائمه جماعت استفاده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح درس‌هایی از قرآن به منظور نهادینه کردن فرهنگ قرآن و نماز در مدارس استان کرمانشاه، اظهار کرد: حدود ۵۴ هزار نفر از دانش آموزان در این طرح ورود کرده اند که امیدواریم این تعداد افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام/ز

 

۳۵۵ مدرسه استان کرمانشاه امام جماعات دارد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.