سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور مشترک امداد و نجات و اطفا حریق در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مانور مشترک امداد و نجات و اطفا حریق با همکاری سازمان‌ها و ادارات مختلف در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

علی خانی مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: مانور مشترک امداد و نجات و اطفا حریق ساعت ۹ چهارشنبه ۸ اسفند در شلمچه برگزار می‌شود و آتش‌نشانی‌های شهرداری، شهرک صنعتی و بندر خرمشهر و همچنین اورژانس و هلال‌احمر خرمشهر، پایانه شلمچه، هنگ مرزی و حراست سازمان منطقه آزاد اروند در آن مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری این مانور تشکیل‌شده است که در حال انجام اقدامات لازم برای کسب آمادگی هستند،برگزارکننده این مانور نیز شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند است.

مدیرعامل شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: شرایط این مانور به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که فاصله حریق‌ها نزدیک به هم باشند، این موضوع شرایط مانور را سخت‌تر می‌کند و میزان آمادگی نیروها را به شکل بهتری در معرض آزمایش قرار می‌دهد.

خانی گفت: مسئولان شهری آبادان و خرمشهر نیز برای حضور در این مانور مشترک دعوت می‌شوند تا میزان توانایی نیروهای امداد و نجات و اطفا حریق منطقه آزاد اروند را از نزدیک مشاهده کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مانور ارتقاء سطح کیفی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و امدادی در سطح منطقه آزاد اروند، آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه، هم‌افزایی حوزه‌های ایمنی و امنیتی، پوشش واحدهای مستقر و هماهنگی بیشتر این واحدها در منطقه است.

انتهای پیام/ د

مانور مشترک امداد و نجات و اطفا حریق

برچسب ها: هلال احمر ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.