سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتدار و محبوبیت ناجا با عملکرد صحیح پلیس افزایش می یابد

مشاور فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس در تراز جمهوری اسلامی باید در رفتار و گفتار خود الگو باشد، گفت: عملکرد درست و صحیح پلیس، اقتدار و محبوبیت ناجا را در سطح جامعه افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سردار محرم مجرد مشاور فرمانده ناجا در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس استان یزد، گفت: پلیس باید با عمل خود مدیریت را نشان دهد چرا که عملکرد درست و صحیح پلیس، اقتدار و محبوبیت ناجا را در سطح جامعه افزایش می‌دهد.

وی افزود: علاقه، اشتیاق و نیت کارکنان برای انجام وظایف محوله، موفقیت در ماموریت‌های پیش روی پلیس را در پی خواهد داشت و نبود انگیزه نیز باعث مشروط شدن صیانت خواهد شد که باید به این مهم توجه ویژه داشت.

مشاور فرمانده ناجا بیان کرد: اگر کارکنان پلیس اهمیت نقش خود را در جامعه بدانند و هر کس هر وظیفه‌ای را که بر عهده دارد به خوبی بشناسد، آن وقت در ماموریت‌ها موفقیت به دست خواهیم آورد.

سردار مجرد با بیان اینکه فرماندهان پلیس باید در بعد معنویات الگو باشند و عناصر معنوی را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: چنانچه در گفتار، رفتار و عملکرد خود مراقبت نماییم دچار لغزش و انحراف نخواهیم شد.

انتهای پیام/ی

افزایش اقتدار  ناجا با عملکرد صحیح پلیس

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.