سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱۲ طرح اشتغالزایی مددجویی در شهر زاهدان اجرا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ناحیه ۲ زاهدان گفت: ۲۱۲ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان در بخش‌های مشاغل‌خانگی، دام‌پروری، صنایع دستی و خدمات برای مددجویان این شهر اجرا شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد کیخا  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ناحیه ۲ زاهدان اظهار داشت: تاکنون ۲۱۵ نفر آموزش‌های مهارت‌آموزی در زمینه خدمات، توسعه و پایدارسازی طرح‌های اشتغال در حوزه دام‌پروری را فرا گرفته‌اند که در این زمینه ۷۵ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی بر پایه اشتغال مددجویان روستایی جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و دام‌پروری اختصاص یافته است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ناحیه ۲ زاهدان بیان کرد: سال گذشته ۳۱۱ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.
وی تصریح کرد: سیاست این نهاد در حوزه اشتغال در جهت حمایت از مشاغل خرد و زود بازده است

کیخا از مشارکت مناسب دستگاه‌های دولتی و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات اشتغالزایی مورد نیاز مددجویان خبر داد و افزود: نتیجه همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک‌های عامل سبب شده تا شاهد توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نخستین و اساسی‌ترین گام برای ایجاد شغل پایدار است ادامه داد: کار آموزش و توانمندسازی مددجویان در تمام مشاغل به صورت فردی و گروهی با همکاری کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اشتغالزایی در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.