سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان می‌رسد

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که یک سامانه بارشی به نسبت قوی از روز چهارشنبه وارد این استان می‌شود که همزمان در نواحی مرکزی وزش باد شدید و گرد و خاک نیز رخ می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه رگبار ملایم تا متوسط و رعد و برق در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان‌های بزمان، خاش و ارتفاعات شمال ایرانشهر روی دهد.

وی ادامه داد: روز‌های جمعه و شنبه دامنه فعالیت سامانه بارشی گسترده‌تر شده و در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود و در برخی نقاط نواحی مرکزی و جنوبی احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان از وزش باد شدید در مرکز استان خبر داد و افزود: از بعدازظهر چهارشنبه تا شنبه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی استان وزش باد شدید با سرعت بین ۶۰ تا بیش از ۸۰ کیلومتر برساعت انتظار می‌رود و در نقاط مستعد سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

وی در باره آخرین وضعیت جوی دریای عمان نیز گفت: از دوشنبه تا عصر سه شنبه و همچنین طی روز‌های جمعه و شنبه وزش باد شدید بر روی دریای عمان رخ می‌دهد که برآورد می‌شود دریای عمان در این روز‌ها مواج و متلاطم خواهد شد.

انتهای پیام/گ

ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.