سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۸۰ طرح خدمت رسانی و محرومیت زدایی در خراسان جنوبی

۲۸۰ طرح خدمت رسانی در سال جاری در خراسان جنوبی اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، هنری رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: این طرح‌ها با هزینه ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات مصوب برای اجرای این طرح‌ها ۲۰ میلیارد تومان است افزود: این طرح‌ها شامل اقدامات خودکفایی و ماندگاری برای حفظ جمعیت در روستاها، ایجاد کارگاه‌های کمک به اشتغال روستایی و طرح‌های عام المنفعه و زودبازده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان  در خصوص طرح‌های دولتی در سال جاری هم گفت: انعقاد قرداد ۱۱ طرح با سازمان جهاد کشاروزی استان با اعتبار ۶۷۰ میلیون تومان و ۱۸ طرح با اعتبار مصوب ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان که به شکل موافقت نامه مستقیم با دستگاه اجرایی مبادله شده است، طرح‌های امسال بسیج سازندگی استان برای خدمت رسانی به مردم و نیازمندان به ویژه روستائیان است.

وی افزود: در سال جاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ۵۰ طرح با اعتبار ۲ میلیارد تومان در خراسان جنوبی اجرا کرده است.

هنری گفت: بسیج سازندگی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ هزار و ۵۱۶ نفر را در قالب هزار و ۸۰۴ گروه جهادی به نقاط مختلف استان اعزام کرده است.

وی همچنین از اعلام آمادگی ۳ گروه جهادی مهمان برای ایام نوروز در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه خبرداد و افزود: در این ایام ۱۰۰ گروه جهادی از خراسان جنوبی نیز به نقاط کم برخوردار استان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ط ا

 اعزام ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط کم برخوردار استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.