سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از تعدد شرکت‌های هواپیمایی تا کاهش قیمت نرخ بلیط

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: افزایش شرکت‌های هواپیمایی که در استان فعالیت می‌کنند موجب کاهش قیمت نرخ بلیط هواپیما می‌شود.

سلامی، مدیر کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: با ورود شرکت هواپیمایی آتا به استان نرخ بلیط‌ها شکسته شد و امیدواریم با تعدد بیشتر شرکت‌ها و ایجاد فضای رقابتی شاهد کاهش بیشتر قیمت بلیط‌ها باشیم.


وی با بیان اینکهاز ۱۵ دی ماه پرواز‌های آتا سه روز در هفته به صورت رفت و برگشتی اضافه شده است، افزود: حداقل ۲ یا ۳ پرواز در روز به تهران، یک پرواز به مشهد و در هفته دو پرواز به زاهدان و سایر پرواز‌های فصلی از برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم.


سلامی با بیان اینکه سعی می‌کنیم تا چند سال آینده پرواز‌ها از دو برابر هم بیشتر شود، گفت:سعی می‌کنیم تا جایی پرواز‌ها را افزایش دهیم که ضریب اشغال هواپیما پایین نیاید و صندلی‌ها خالی نشود.


وی با بیان اینکه اقتصاد استان مرتبط با افزایش پرواز‌ها است، ادامه داد: دنبال هواپیما‌هایی کوچکتر با تعداد پرواز بیشتر هستیم که تعداد آن در کشور محدود است.


نرخ بلیط‌ها در عید تغییری نمی‌کند


مدیر کل فرودگاه‌های استان گفت: نحوه مسافرت نوروزی مردم در خراسان جنوبی هوایی نیست و خیلی از پرواز‌های عید استقبال نمی‌شود.


سلامی با بیان اینکه بعضی از پرواز‌ها در عید لغو می‌شود، افزود: با این وجود فرودگاه‌های استان آماده خواهد بود و طرح عید از ۲۰ اسفند شروع و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ب

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.