سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیباسازی کلان شهر اصفهان در آستانه نوروز

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت : در آستانه سال جدید و عید نوروز ، جداول خیابان‌‎های شهر نرده‌های پل‌ها ، اتوبان‌ها و تمام نماد‌های شهری که نیاز به رنگ آمیزی دارد ، انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا ساکتی رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد : هرساله قبل از ایام نوروز از معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان برای تمام واحدها و معاونت‌های عمران و ترافیک و سازمان‌های مرتبط در امور اجرایی شهر دستورالعملی ابلاغ می‌شود که رنگ آمیزی و زیباسازی شهر بخشی از این دستورالعمل است؛ رنگ‌آمیزی جداول شهر اصفهان همه ساله از ابتدای اسفندماه آغاز و از ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه شتاب می‌گیرد.

وی افزود : اجرای این عملیات که در زیباسازی شهر بسیار تأثیرگذار است با به‌کارگیری حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر در هر کدام از مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد : سازمان حمایت از زندانیان با مناطق شهرداری اصفهان قراردادی بسته است که بر اساس آن افراد مورد نیاز برای اجرای رنگ‌آمیزی جداول اعزام می‌شوند؛ رنگ آمیزی جداول خیابان‌های شهر اصفهان با لحاظ اولویت‌بندی و مدیریت هزینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

رنگ آمیزی تمام نماد‌های شهری اصفهان در آستانه سال جدید و عید نوروز

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.